Fietstocht naar Rome - september 2015

Dag 17 - Caldaro - Caldaro

95 Kilometer gereden en geen meter opgeschoten! Lees verder. Vanochtend met regen opgestaan. Gelukkig met afbreken van de tent even droog maar toen we wegfietsten van de camping regende het weer...Zochten de Adige weer op die in een afwisselend breed en smal dal kronkelde. Gelukkig werd het rond tien uur droog en daarna deed de zon zijn best er doorheen te breken. Bij Lavis (waar alleen Italiaans werd gesproken) wilden we gaan eten. Zoals gebruikelijk zochten we een mooi plekje op en haalden we onze opvouwbare stoeltjes uit de tas. Voor Arie geen probleem, maar ik kwam erachter dat ik het stoeltje was vergeten in te pakken. Wat nu? We besloten maar terug te fietsen, want zonder stoeltje is maar niks...Camping gebeld en daar was het stoeltje bij de receptie afgegeven. Zodoende hebben we vandaag lekker gefietst, maar zijn geen meter opgeschoten. Morgen zouden we tot Trento met de trein gaan, zodat we traject van vandaag niet nogmaals hoefden te fietsen....

Theo

Zonder stoel fietst niemand verder, maar goed. Morgen lekker in de trein. Ook leuk voor een keer. Wij wensen jullie verder goede reis en behouden thuiskomst. We gaan zelf twee weken een rondreis maken in de Usa - Canada. Helaas kunnen we jullie dan niet elke dag meer volgen. Het ga jullie goed. Groet Theo en Bets.

Rineke Kuijper

Helaas, maar zonder stoel is het niks.
De landstreek is schitterend, mijn hart gaat weer helemaal open. Mijn zus heeft in Bruneck (val d'Adige) gewoond, dus hebben we veel van de omgeving gezien.
Mooi om de foto's weer te bekijken.
In Trouw stond een gehoord
gesprekje, dat nu nog meer toepasselijk lijkt:
"Zo, kijk aan."
"Ja, daar gaan we dan."
"Ja, ja op tocht."
"Ja, ja. Nou, he."
Ik moest al aan jullie denken, nu helemaal.
Geniet van de treinreis. En daarna weer trappen.
Jullie liggen volgens mij fantastisch op schema.

Truus

En arie ga je volgende keer weer met Frans mee????
Geniet van de treinreis is ook wel eens leuk

Johan

Was een nieuw stoeltje niet goedkoper geweest, dan voor 2 personen een treinreis?

Frans

Johan, misschien wel maar je gaat aan zo' n stoeltje hechten en nog bijna twee weken op de grond zitten is ook niet alles!