Fietstocht naar Rome - september 2015

Dag 10 - Erpfingen - Ilmensee

Gisterenavond was het koud, maar vannacht ging de temperatuur helemaal naar beneden: 4 graden! Zelfs in de slaapzak, met lakenzak en extra kleding aan was het nog koud. Ontbeten in een kookruimte op de camping waar het heerlijk warm was. Na het klimmen van gisteren volgde de route een redelijk vlak parcours. Via de plaats Sigmaringen waar een mooi slot boven de stad uitsteekt staken we de Donau over. We volgden de Donau een stukje van de route en bij Mengen bogen we af naar het zuiden. Akkers en bossen wisselden elkaar af. We besloten te overnachten op een camping bij de Ilmensee. Deden inkopen voor het avondeten. Konden ons potje koken in een gezellige "Aufenthaltsraum". Toch even wat luxer als op de grond voor je tentje. Morgen, als alles goed gaat, de laatste etappe in Duitsland. Het laatste stuk zullen we langs de Bodensee fietsen....

J.Kooren

Iet te hopen dt jullie veel zulke koude nachtenkrijgen.Niet bevordelijk voor de spieren.Goede reis verder.Pa

Fien van den Broek

Kom toch lekker terug naar kantoor joh, hier is het lekker warm! Veel plezier nog!!
Groetjes Fien

Ma en Pa Roos

Beste sportfietsers,
We wensen jullie een prettige voortzetting van julle fietstocht. Het is te hopen dat je een heerlijk zonnetje hebt als je langs het Bodenmeer rijdt. Ja, mensen, kou hoort er ook bij. We mogen toch aannemen dat jullie daar wel tegen kunnen. De hartelijke groeten en Gods zegen en een leger beschermengelen begeleiden jullie. Dat hopen we.
Ma en Pa Roos