Fietstocht naar Rome - september 2015

Dag 7 - Ludwigshafen - Bruchsal

In tegenstelling tot wat je soms op de foto's ziet hebben we tot nu toe alleen dinsdagochtend regen gehad en de rest van de tijd alleen maar zonnig weer. Ook vandaag maakte daarop geen uitzondering: weer een lekker zonnetje en rond de 22 graden heerlijk fietsweer. Vanochtend de torens van BASF achter ons gelaten. Fietsten over dijkjes en door leuke dorpjes door een heuvelachtig landschap. Bij Speyer (mooie dom!) staken we de Rijn over. Akkers maakten plaats voor bossen, kilometers lang en kaarsrechte paden. We fietsten vandaag tot Bruchsal en zetten de tent op een camping van Natuurvrienden. Zo lekker eten, vanavond lekker chillen. Morgen een etappe met de eerste serieuze klimmetjes!

Peter

En ik zit dan maar een beetje achter mijn bureau naar mijn beeldscherm te staren.... Stiekem een beetje jaloers.
Succes mannen. Geniet ervan.

kaatje

Ja zitten wij hier een beetje te verpieteren in de regen!
Veel trap plezier!
Succes

Ton en janny Bomas

Arie en Frans het schiet al lekker op groten van ons uit Valemont Rockies mountainbike het is hier ook goed te fietsten tot een volgend keer