Fietstocht naar Rome - september 2015

Dag 3 - Beesel - Julich

Terwijl het volgens buienradar in Zwijndrecht bakken uit de hemel regende, stonden wij op met een stralend zonnetje. Tentjes opgebroken, mueslibollen als ontbijt, op weg naar Duitsland. Via Roermond, waar we opeen terrasje koffie dronken doorgereden naar Vlodrop, waar we Duitsland inreden. We volgden verder de hele dag het riviertje de Roer, af en toe een stroomversnelling in een prachtige omgeving. Reitsma, de bedenker van de route, had het toch maar mooi voor elkaar. Het werd warm, ruim over de dertig graden en begonnen we op een gegeven moment toch te merken. We stopten op een camping net buiten Julich. Nadat de tentjes stonden reden we nog even door naar het centrum van Jilich. Namen een lekker biertje en besloten er ook maar te eten. Terug op de camping dit verslag gemaakt en wat foto's op de website gezet. Wat zou het weer morgen brengen?

Kees-Erik

Ha Arie en Frans,
Het wordt al een automatisme 's avonds: even kijken of er al een verhaaltje van Arie en Frans op het web staat en foto's kijken. Vervolgens via Maps kijken waar jullie zitten.
Erg leuk allemaal! Ga zo door!

familie marks

Beste Frans en Arie,

Leuk jullie zo te volgen! Succes weer morgen.

Groetjes,
Marcel, Andrea, Youri en Ruben

aphoogenboom@upcmail.nl

Beste Arie en Frans,

Je mag van mij nog wel een biertje nemen laat het maar smaken dat vocht kom morgen weer goed van pas.

Succes verder met de koers.

Peter

Leuk om jullie verhalen te lezen!