Fietstocht naar Rome - september 2015

Dag 2 - Oosterhout - Beesel

Vanachter is het flink gekregen gegaan, onweer en flinke buien. Dankzij buienradar *vanochtend tussen de buien opgebroken en ingepakt . Daarna nog even schuilen in de wasserette van de camping en daar maar direct ontbeten. Om half tien was het (bijna) droog en vertrokken we. We waren snel bij Nijmegen. Verder gefietst door de Ooipolder en al snel fietsten we een stukje door Duitsland. Prachtige omgeving en de zon was intussen ook doorgebroken. We zakten af richting de Maas, die we de rest van de dag zouden volgen. Dwars door Venlo en tenslotte richting Roermond. We zijn de Maas wel drie keer overgestoken .! Om half acht kwamen we aan op de camping. Wat is Limburg toch prachtig! Een warme, broeierige dag gehad, maar ja, alles beter dan regen????. (*weet iemand een alternatief voor Buienradar in het buitenland?)

Janny

broer, weeronline.nl heeft ook een radar functie !

André Hoogenboom

Heb je de burgervader nog gezien in Venlo Antwan Scholten de vorige burgervader van Zwijndrecht.
Arie weet je waarom wij al meer dan 30 jaar naar Limburgse lang gaat nou dat heb je vandaag zelf gezien.
Ik ben zeer geïnteresseerd hoeveel km jullie per dag fietsen.

Succes verder met de koers.

Rob Hermes

Gewoon buienradar, dan de plaatsnaam intypen. wil je de actuele wolkenbeweging zien, dan moet je op die pagina zoeken naar de regenradar ( kost wel wat tijd ).
Succes bij de eerste grensoverschrijding.

Theo B

Moge mannen. Het gaat goed zo te lezen. wij blijven jullie volgen.