Fietstocht naar Rome - september 2015

Aftellen

Het aftellen is begonnen. Zaterdag is het (eindelijk) zo ver en vertrekken we naar Rome. Afgelopen zaterdag met familie Barendrecht en Kooren een gezellige avond gehad met een heerlijk Italiaans buffet. En, bijna traditie een mooi fietsshirt gekregen van Margreet en Deborah. Overdag nog een heerlijk rondje gefietst richting Brabant en door de Biesbosch weer terug naar huis. I.v.m de PR langs de ambulance post in Zwijndrecht gereden voor een stukje in de social media.

Rolinca

Jaa zulk lekker eten doen jullie over een weekje niet meer ;) dan is het bruine bonen met aardappelpuree haha! Succes met het laatste stukje voorbereiden! :) Ciao! xxx

Gerard en Corrie Voorwinden

Hoi Arie en Frans, veel plezier toegewenst tijdens jullie rit naar Rome. Wij hebben wat extra fotoruimte mogelijk gemaakt, en zijn benieuwd wat er straks allemaal op te zien is. Zet 'm op, jullie kunnen het!

Janny en Ton

Veel succes zaterdag wij kunnen helaas jullie niet meer uitzwaaien hebben andere verplichtingen, maar heel veel fiets ( en hopen niet te veel zadelpijn) plezier. Doe de groeten van ons aan de Paus

Peter van de Poel

Goede reis!

André Hoogenboom

Hallo Arie en Frans, veel fiets plezier aankomende weken en veel veilige kilometers met jullie reis naar Rome. Om de zadelpijn te verzachten neem een blik uierzalf van Bogena mee kost niet veel maar verzacht de pijn.
Ik weet zeker dat het gaat goed komen mannen zet hem op.

Goede reis en niet te veel lekke banden.

Janny

Als het lukt kom ik jullie zaterdagochtend even uitzwaaien, hele goede reis, ben trots op jullie !

gr Janny