Fietstocht naar Rome - september 2015

Het vertrek

Zaterdag 29 augustus hopen we te vertrekken naar Rome. 's Ochtend om 09.00 (stipt

Smile
) klinkt het startschot aan de Mozartlaan 212( ten huize van de familie Barendrecht) in Zwijndrecht. We vinden het leuk als u/jij ons ook komen uitzwaaien. Van harte welkom! We kregen van sommige mensen de vraag hoe ze ons kunnen sponsoren ( dit kan nog steeds!). U/jij kunt je bijdrage direct overmaken op de bankrekening van de Voedselbank Zwijndrecht: NL46RABO0155227939. Stuur evt.ook een mailtje naar Bakorom2015@gmail.com of laat een berichtje achter op deze website. (Kan natuurlijk ook als u ons iets anders wilt schrijven!)

Tot zaterdag 29 augustus aan de Mozartlaan!

Groetjes,

Arie en Frans

Roland en Heleen

Het gaat opschieten. Nog krap twee weken. Sterkte met de laatste voorbereidingen en alvast veel fietsplezier toegewenst. Let op Rome, Arie en Frans gaan komen!! Wij houden het bescheiden en hebben een bijdrage overgemaakt op jullie succes. liefs van ons

Govert en truus

Succes met de voorbereidingen
We gaan jullie sponseren ?

Deborah

Het gaat inderdaad nu opschieten!!
Alles goed controleren, nog wat aanschaffen, gefietst met bepakking,het begint nu echt te kriebelen bij ze.....
Geniet ervan mannen.

Het zou darom leuk zijn als ze uitgezwaait worden????????????

Deborah

Zonder vraagtekens????

Kees-Erik van Beek

Je kunt ook geen krant openslaan of jullie hoofden worden zichtbaar. Jullie blijven ons er goed aan herinneren. Bedankt daarvoor. Vandaag de gift voor de voedselbank overgemaakt en wat extra fotoruimte gecreëerd. Zaterdag 29 aug. hopen we jullie ook uit te zwaaien. Succes met de laatste voorbereidingen!!

Annette

Ha pap en Frans,

Mijn gift is ook overgemaakt hoor!

Henri & Lia

Het was leuk om jullie vanmorgen uit te zwaaien! Een hele goede reis en ga er samen lekker van genieten!

Arie Jr.

En vanochtend zijn ze begonnen met blaffen! Succes.