Fietstocht naar Rome - september 2015

De voedselbank

Lieve familie, vrienden en bekenden/ beste sponsoren,

Het is al weer twee maanden geleden dat wij terug kwamen uit Rome. Inmiddels zijn alle sponsorbijdragen binnen gekomen, de eindstand kwam uit op €1500,- Namens de Voedselbank allen heel hartelijk dank. In overleg met het bestuur is besloten dat de Voedselbank deze opbrengst gaat gebruiken voor de aanschaf van elektronische apparatuur, zoals een nieuwe laptop, telefoon en overige randapparatuur en programma's om de cliënten administratie op een goede manier te kunnen blijven bijhouden.

Met dit bericht willen we dit reisblog tevens afsluiten. Wij kijken terug op een fantastische fietstocht naar Rome. We vonden het leuk dat er zoveel mensen met ons meeleefden. Zoals de meesten van jullie wel weten was dit onze tweede verre fietstocht. De eerste fietstocht hebben we in 2013 gereden en de eindbestemming was toen Santiago de Compostello. Twee heel verschillende fietstochten, maar tijdens beide fietstochten hebben we de vrijheid ervaren en het gevoel van "niets moet en alles mag". Als we gezond blijven hopen we in de (nabije) toekomst zeker weer een fietstocht te ondernemen. Er zijn nog zoveel mooie tochten in Europa uitgezet!

Het ga jullie goed!

Sportieve groeten van Arie en Frans

Rineke

Geweldig bedrag.
Fijn dat jullie zelf de reis ook als heel plezierig hebben ervaren.
Heel positief dus.
Nogmaals bedankt!!!

Theo Bol

Arie en Frans
Heel goed gedaan mannen, bedankt voor julie bericht.
We volgen jullie bij de volgende reis.
Het gaat jullie en jullie familie goed.